Monday 5 December 2016

Luaskan Perniagaan Dengan Membaca



Selain baca buku cerita untuk anak-anak, saya juga sentiasa cuba manfaatkan masa untuk mencari bahan bacaan ilmiah. Melalui pembacaan kita sebenarnya meluaskan lagi skop pandangan kita tentang kehidupan melalui kacamata penulis.😘



Buku "Jutawan MLM" ini dalah hadiah daripada mama Shaklee saya, Sylvia Yong ketika saya menghadiri Jom Hebat Mega iReach beberapa tahun lalu. Terharu aii dapat hadiah! 😍Mula-mula saya dapat buku nie saya seram tengok tajuk buku tu ada 'MLM'. Hahaha. Tapi selepas baca ternyata bisnes MLM Shaklee nie bukan sekadar momokan head hunting saja. It is more than that. Percaya atau tidak dalam kehidupan kita sebenarnya banyak berlaku sistem MLM.

Setiap orang ada peluang untuk berjaya. Yakin pada kebolehan masing-masing & percaya pada rezeki yang Allah berikan. Kalau kita gagal hari nie, mungkin ia menjadi batu loncatan untuk berjaya lebih gemilang di kemudian hari!

Buku ini memberi inspirasi untuk tidak takut pada bisnes MLM. Yang penting pilih MLM yang benar & tak cekik darah! 

LadyJelita_Knur

No comments:

Post a Comment