Tuesday 6 December 2016

Bisnes Shaklee Menguntungkan


Waktu mula-mula join Shaklee dulu memang Zero tentang vitamin. Tahu yang surface saja lah pasal vitamin ni. Tapi sejak join Shaklee, saya sentiasa diberi input tentang 'semua' jenis vitamin. Makan ke tak makan ke, info kena hadam!



Setiap hari saya akan berdepan dengan pelbagai jenis masalah pelanggan. Medium yang paling banyak membantu saya membantu menjawab persoalan mereka sudah tentunya Buku Nutrisi Shaklee yang serba lengkap ini. Limited Edition hanya untuk pengedar Shaklee sahaja. Semua info produk ada di dalam! Shaklee juga ada buat Kelas Nutrisi yang dikendalikan oleh Nutritionist bertauliah. Jadi semua ilmu yang disampaikan adalah sahih & berdasarkan fakta. Bukan cakap-cakap kosong saja tau.

Selain itu, carian Google juga banyak membantu terutama berkaitan testimoni & kebaikan produk. Dan apa yang paling saya hargai & takkan jumpa di tempat lain adalah Group Support POLLUX yang sentiasa aktif, informatif & efisien. Setiap hari akan ada topik untuk dibincangkan & sudah tentunya memberi banyak ilmu baru. Terima kasih upline mama & neni yang sentiasa tak kering idea mendidik kami.


Jadi bagi saya, berada dalam bisnes Shaklee ini bukan sekadar menjual vitamin sahaja. Tetapi ia merupakan satu proses pembelajaran yang berterusan & berharga untuk diaplikasikan dalam kehidupan seharian. Misi kami untuk membantu kesihatan pelanggan dijalankan berdasarkan sumber maklumat yang boleh dipercayai.

Jangan ragu-ragu, pilih pengedar Shaklee yang Original!

"Shaklee for Health, Shaklee for Life"

Hubungi saya untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee.

Knur Surayati Razali
(ID: 931779)
Contact: 016-8429181

LadyJelita_Knur

No comments:

Post a Comment