Wednesday 7 December 2016

Bagaimana Shaklee Membantu Saya

Setiap apa yang kita buat lebih baik terbit dari hati yang tulus & yang kita minat. Kata orang tak kenal maka tak cinta. Jadi bagi setiap pertemuan pasti ada titik turning point yang mengubah persepsi kita.

Pernah suatu masa saya kena travel KL-KCH-KK-KL atas urusan keluarga & masalah kesihatan. Pada waktu tu saya tak bekerja & simpanan semakin susut. Ketika di Kuching, saya buntu macam mana nak cari dana beli tiket flight ke KK & kemudian baru kembali ke KL. Kena pula beli tiket last minute, memang mahal la jawabnya!

Waktu tu saya sentiasa bawa flyers & berjinak-jinak bercerita pasal Shaklee pada orang sekeliling. Selepas itu, saya berjaya jual 2 Fullset Slimming dengan harga runcit. Berbekalkan simpanan dan untung runcit itulah saya tampung perjalanan ke KK & seterusnya ke KL.

Bermula dari sana, saya mula lihat Shaklee sebagai satu peluang yang sangat luas, berbaloi & membantu dikala perlu. Setiap ahlinya berpeluang untuk mendapat pendapatan sampingan secara samarata. Di Shaklee juga, ahlinya tidak dipaksa untuk simpan stok atau modal yang besar sampai beribu-ribu. Bila kita ada usaha, ada jualan, pasti ada pulangannya.

Yang paling penting adalah produk-produk Shaklee bukan hanya produk biasa. Kesemua produknya adalah berkualiti, dikaji oleh para saintis secara teliti & mempunyai Landmark Study yang dijalankan selama 20tahun untuk mendapat keputusannya. Jadi di Shaklee, ia bukan hanya kerana wang ringgit semata-mata tetapi juga kualiti produk yang dijual.

I heart Shaklee! 


"Shaklee for Health, Shaklee for Life"


Hubungi saya untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee.

Knur Surayati Razali
(ID: 931779)
Contact: 016-8429181

LadyJelita_Knur

No comments:

Post a Comment